Voorbereidingen - Reisverslag uit Loenhout, België van Ellen Cools - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Loenhout, België van Ellen Cools - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

13 Oktober 2008 | België, Loenhout

Hee...

Tijd voor een eerste berichtje op mijn blog! Vanaf volgende week ben ik vanaf hier te volgen op mijn stage-en andere avonturen!!

Mijn stagebundel en opdrachten van mijn vorige stage heb ik daarstraks afgegeven op school en kan me dus vanaf nu volledig storten op mijn Surinaamse avontuur...

De papieren en documenten zijn ondertussen allemaal in orde. Vacinaties en MRSA-screening werden deze zomer al in orde gemaakt, en het visum hebben ze vrijdag vanop de ambasade in Brussel opgestuurd, dat gaat er dus morgen ofzo ook wel zijn.

Enkel nog de voorbesprekingen voor de stage én de mentale voorbereiding!
En stilletjes kan ik ook wat beginnen inpakken hé...

Zo, dat was een kort eerste berichtje hé..

Tot de volgende x



  • 17 Oktober 2008 - 11:46

    Charlotte:

    Hey Ellen,

    Ik wens je het mega bangelijkste avontuur toe in Suriname.
    Kga met veel plezier maar ook met veel heimwee je site volgen en hoop op veel verhalen:).

    Doe dat goed daar, doe de zusters de groeten en geeft ze een dikke 'brasa' van mij.

    x lot

  • 19 Oktober 2008 - 13:58

    Nicht Nies:

    Hey meid,

    We hebben een prachtig weekendje achter de rug! Hopelijk heb jij ook evenveel fun daar in Suriname, maar daar twijfel ik eigenlijk geen seconde aan.

    Geniet er van, zoals alleen jij dat kan!

    Kus,
    Nies

  • 19 Oktober 2008 - 20:14

    Nele!:

    Go Ellen, go! Niet te veel nadenken, gewoon gaan :) De beste raad die ik je kan geven! Je gaat daar echt de tijd van je leven beleven, daar ben ik nu al van overtuigd!
    En... Je komt ook een beetje dichter bij mij te zitten, hihi!
    Ik wens je heel veel succes en genieten is de boodschap!

    Zoen Nele! x

  • 20 Oktober 2008 - 05:38

    *Petra*:

    Hi Ellen,

    Ik vind het wel heel spijtig dat ik je nu niet meer zal zien...
    Daarom wens ik je hierbij een onvergetelijke en fantastische tijd toe in het verre S U R I N A M E !!!!!

    Ik zal je belevenissen en avontuurtjes goed mee volgen, want wil ze voor geen geld van de wereld missen!!

    Meid, geniet ervan...

    Dikke knuffel,
    Petra X ! ;0)

  • 20 Oktober 2008 - 17:39

    Liset:

    Hee meis!!!
    Aaaaa ben je er al??? of zit je op dit moment nog in het vliegtuig??? Heerlijk heerlijK! Heel veel plezier, geniet!
    Liefs

  • 21 Oktober 2008 - 17:24

    Anne!:

    He mooie meid!
    ik wou je gister nog smsen maar het is er niet meer van gekomen! Ik heb de hele dag aan je gedacht! :-) Ben je goed aangekomen? is't daar mooi? warm? laat maar snel wat weten!

    ik wens je het allerbeste en geniet ervan zohard je kan!

    veel liefs..
    annie -x-

  • 21 Oktober 2008 - 19:29

    Nadine:

    Hey!

    En goed aangekomen daar? Nu een goeie jetlag zeker of niet? Dankje wel voor je kaartje! Vooral die sexy olifant.. whoehoe! Milk inc was echt super! Ben ineens regi fan geworden
    !

    xx

  • 22 Oktober 2008 - 14:54

    Sofie:

    Haaidiehoow die Ellen!
    Woow, je bent vertrokken vooraleer ik er erg in had! Ik kan nu maar één ding zeggen: veel leergenoot en geniet ervan, met volle teugen! Ik ben benieuwd voor al je spannende verhalen.

    Heel veel liefs,
    Sofie

  • 22 Oktober 2008 - 16:26

    Charlotte:

    Oh jammer nog geen nieuw bericht op je site :). Ben helemaal zenuwachtig in jouw plaats. Echt ni te geloven dat jij nu daar zit. Ohhhhhhhhh wil daar ook zijn!!!!!!!!!!!

    geniet ervan en laat snel van je horen:)

    x lot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Loenhout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2009

Late update: Oud op Nieuw

30 December 2008

Ralleigh Vallen

30 December 2008

Kerstmis...

30 December 2008

Isadow en Jaw Jaw

23 December 2008

25 Surinaamse baby's en een enorme Kerstsfeer!
Ellen

Actief sinds 05 Juli 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 74534

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2008 - 21 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: