Foto`s - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ellen Cools - WaarBenJij.nu Foto`s - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Ellen Cools - WaarBenJij.nu

Foto`s

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

05 November 2008 | Suriname, Paramaribo

Net ook een poging gedaan foto`s online te zetten. Maar dat gaat zooo traag!! Er staan er al een deel online. Maar er volgen er snel nog..

Hier zijn we op te zien

x

• 06 November 2008 - 08:10

Marijke:

Leuk om foto's te zien van je avontuur daar! Fantastisch dat het puffende lama-fietsvlaggetje er ook te zien is ;-) Tamusement daar nog hé meid!! -x-

• 07 November 2008 - 22:10

Charlotte:

Hey Ellen,
    stond wat achter en net je laatste drie verslagen gelezen. Ohhhh echt met tranen in mijn ogen lees al doe herkenbare verhalen van jouw. Kheb echt enorme heimwee nu! Ma super da ge al zoveel bevallingen hebt kunnen doen, das echt super! gij zeit daar precies den enige student terwijl wij er met 5 belgische/nederlandse studenten stonden. Geniet er maar heel erg van! heb je markoessasap al geprobeerd want dat was mijn verslaving :)?! Zeker doen!!!!
    Ohhhhhhhh ik wil er ook zijn :) ... echt ni normaal!
    Tof dat je zoveel typt, leuk om te lezen!

dikke kus en succes nog !

• 08 November 2008 - 14:42

Jill:

hey Ellen

net al je avonturen gelezen. ja heb het daar duidelijk naar je zin :) groetjes vanuit loenhout xxx

• 09 November 2008 - 11:10

Nicht Nies!:

Hey meisje

Foto's zien er super leuk uit! Ik krijg het er spontaan warm van! Geniet nog maar van je periode daar, moet de max zijn!

Groeten vanuit Hoogstraten (jaja :-))
    Nies & Geert

• 10 November 2008 - 03:04

Nele!:

Dag Ellen,

Mooie foto's! Het ziet er daar gewoonweg fantastisch uit! Ik ben blij om te horen dat je het daar zo goed stelt. Je trekt duidelijk je plan ginder en geloof mij, het gaat een super ervaring worden voor je! Ik ben ook heel blij om te horen dat het goed gaat op je stage. Geniet gewoon van alles wat je daar doet, want ik kan je het met zekerheid zeggen, drie maanden vliegen voorbij!
    Bedankt, nog eens, voor je leuke briefje! Doet me echt goed om berichtjes van de vriendinnetjes aan te krijgen!